Torba reklamowa z logotypem firmy to produkt, który nie tylko pozwoli na estetyczne wręczenie materiałów firmowych klientom, ale także niskim kosztem promuje nasze usługi. Elegancki produkt z logo firmy dotrze do większej liczby klientów, co pozytywnie wpłynie na wizerunek firmy.

Rodzaje toreb reklamowych

Torby reklamowe premium z nadrukiem to wyroby niezastąpione w biznesie. Dostępne są torby papierowe, bawełniane oraz foliowe. Co więcej, podczas zamówienia można wybrać nie tylko spersonalizowany nadruk, ale także rodzaj uchwytu i format toreb.

Reklamowe torby papierowe

Torby papierowe premium z papierowym uchwytem są bardziej ekskluzywnym wariantem toreb papierowych. Torby premium są produkowane z papieru kredowego GARDA, odznaczającego się wysoką jakością, gładką strukturą i nieskazitelną białością. Torby z papieru laminowanego służą do pakowania eleganckich produktów, takich jak kosmetyki, biżuteria, zegarki czy odzież. Laminowana powierzchnia torby zabezpiecza zawartość opakowania, co jeszcze bardziej podkreśla wysoką jakość produktu i świadczonych usług. Co więcej, w torby papierowe można także włożyć foldery lub teczki z dokumentami dla klientów.

Torby z papieru ekologicznego są niezwykle lekkie, zazwyczaj służą do pakowania produktów spożywczych oraz odzieży. Torby papierowe eko wytwarzane są z papieru pochodzącego z recyklingu oraz są biodegradowalne, dzięki czemu ich negatywny wpływ na środowisko naturalne jest znacznie ograniczony, a firma zyskuje wizerunkowo poprzez promowanie opakowań przyjaznych środowisku.

Torby bawełniane

Torby bawełniane najczęściej wykorzystywane są do pakowania niewielkich zakupów, ale można je spotkać również jako torby reklamowe służące do pakowania upominków i gadżetów reklamowych dla klientów. Najważniejsze zalety bawełnianej torby premium to lekkość, łatwe przechowywanie i możliwość wielokrotnego użycia oraz prania, co pozytywnie odbija się na środowisku.

Torby foliowe

Torby foliowe tracą na popularności na rzecz toreb bawełnianych. Folia jest materiałem odznaczającym się dużą wytrzymałością i relatywnie niską ceną. Sprawdzają się w przypadku ciężkich przedmiotów, ale nie są biodegradowalne.

Rodzaje uchwytów w torbach papierowych

Przy wyborze papierowych toreb reklamowych można zetknąć się z poniższymi rodzajami uchwytów:

  • Sznurek bawełniany i syntetyczny. Są to najczęściej stosowane rodzaje uchwytów.
  • Wstążka satynowa. Tasiemki satynowe najczęściej stosuje się w sytuacji, gdy chce się podkreślić delikatność i elegancję prezentu.
  • Uchwyt sztancowany. Ten rodzaj uchwytu jest wycinany w torbie. W ofertach znajdują się uchwyty sztancowane z klapką i różnymi systemami zamykania.
  • Nitowanie otworów na uchwyty.

papierowe torby reklamowe

Torby papierowe – specyfikacja

Składając zamówienie na torby, można wybrać rodzaj druku oraz uszlachetnienia. Można zdecydować się na druk offsetowy (płaski druk) z możliwością pokrycia drukiem całej powierzchni torby – w systemie kolorów CMYK lub Pantone. Kolejną dostępną opcją jest zadruk w pełnym, wybranym kolorze.

Uszlachetnieniem papieru może być folia matowa, błyszcząca, aksamitna w dotyku (tzw. soft touch), folia odporna na zarysowania, strukturalna. Alternatywnie można pokryć wybrane elementy papieru lakierem UV lub hybrydowym. Pokrycie papieru dodatkową warstwą wzmacnia torbę i zabezpiecza przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Kolejną dostępną opcją jest hot stamping, czyli termodruk. Dzięki tej technice możliwe jest uzyskanie srebrnych i złotych wydruków. Nadruk może być także tłoczony: do wyboru jest tłoczenie wklęsłe i wypukłe, obejmujące logo albo cały nadruk.

Papierowe torby reklamowe premium – zastosowanie

Torba z nadrukiem to świetne rozwiązanie w dowolnej branży. Możliwość personalizacji toreb, wysoka jakość i ich design sprawia, że są to produkty, przy których trudno przejść obojętnie. Klienci, którzy otrzymają upominki lub dokumenty w eleganckim opakowaniu z logo firmy, zapamiętają markę.

Torby reklamowe z nadrukiem logo firmy mogą służyć jako opakowania na świąteczne prezenty zarówno dla pracowników, jak i partnerów biznesowych.

Torby papierowe z nadrukiem sprawdzają się także jako szykowne opakowania na teczki z dokumentami, które wręczane są podczas zakupu samochodu lub innych przedmiotów o wysokiej wartości. Torby reklamowe sprawdzą się również podczas szkoleń, targów, spotkań branżowych czy konferencji.

Podczas zamawiania opakowań, warto wybrać kilka wielkości i dopasować format do prezentów. Dobrze mieć w zapasie torbę na wino lub inne upominki o nietypowych wymiarach.

Ekskluzywne torby reklamowe – podsumowanie

Eleganckie torby reklamowe, na których widnieje logotyp firmy, pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji i zwiększyć renomę firmy lub przedsiębiorstwa oraz przyciągają potencjalnych klientów. Torby premium to produkty zarówno dla firm, jak i klientów indywidualnych. Przy wyborze toreb papierowych można również liczyć na fachowe doradztwo. Czas realizacji zamówienia wynosi od 3 do 8 dni.

Autor 

Pasjonat Internetu i przedsiębiorczości. Pomagam firmom sprzedawać więcej w Internecie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *