Za mną kolejny sklep internetowy i mam nadzieje kolejny zadowolony internetowy sprzedawca, który zaczyna sprzedawać produkty w sieci. Sklep oparty został na WordPress i wtyczce WooCommerce. W jednym z ustawień znajdziesz pola produkt up-sell i cross-sell. Za dużo anglojęzycznych słów ? Spokojnie za moment wszystko będzie jasne.

Produkt up-sell i cross-sell : różnice i korzyści

Zanim napiszę dlaczego warto dodawać do swoich produktów, pozwól że wyjaśnię Ci to to jest. Produkt up-sell to ulepszona wersja zakupionego już produktu.  Up-selling polega zatem na proponowaniu lepszej wersji danego produktu.

produkt up-sell i cross-sell

Przykład up-sellingu

Przykładem produktu up-sell może być telefon. Co jakiś czas wychodzą nowe wersje, tego samego producenta. Dodatki kuszą do kupienia nowej wersji ipfona, mimo że mamy sprawny telefon, prawda ? Tak właśnie działa up-selling.

Produkt cross-sell to inaczej produkt komplementarny 💳. Klientom zainteresowanym kupnej jakiegoś produktu i usługi, proponuje się zakup drugiego produktu, który ten pierwszy produkt uzupełni.

Przykład cross-sellingu

Idealnym przykładem cross-sellingu jest Restauracja McDonald’s. Ile razy słyszeliście po zamówieniu burgera 🍔 : „a może cola, albo frytki do tego„. Aby zrozumieć skuteczność tej metody, odpowiedz sobie ile razy Twój zjadłeś burgera i frytki, mimo że nie chciałeś frytek. Wiesz już o co chodzi ?

Strony i sklepy internetowe – zacznij sprzedaż w sieci

Aby zastosować powyższe techniki w sprzedaży niezbędny jest sklep internetowy, albo strona produktowa. Jeśli chcesz, abym pomógł Ci w jej tworzenia zapraszam do kontaktu i współpracy ☎ 730 775 333 . Porozmawiajmy jak mogę pomóc Ci sprzedawać więcej w Internecie.

michał szafrański

Udanego dnia
Michał Szafrański
 

Jeżeli spodobał Ci się artykuł, polub stronę na Facebooku i udostępnij info znajomym …

Autor 

Pasjonat Internetu i przedsiębiorczości. Pomagam firmom sprzedawać więcej w Internecie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *