Trening marketingu – #2 Tydzień
O kursie
Witaj w drugim tygodniu treningu marketingu. Mam nadzieję, że udało się wdrożyć część metod i ćwiczeń z pierwszego tygodnia. Pamiętaj, że w przypadku problemów zapraszam do kontaktu i śmiałego zadawania pytań.
Czas na małe podsumowanie poprzedniego tygodnie. Wiesz już, pewnie:
- jak się motywować do działania,
- pracujesz efektywniej,
- poznałeś nowe sposoby na finansowanie działalności,
- znasz znaczenie relacji w biznesie,
- potrafisz określić grupę docelową swojej branży i profil Twojego idealnego klienta,
- wiesz jak wykorzystać konkurencje do zwiększenia swojej sprzedaży.
To wszystko pokazywałem w pierwszym tygodniu. Dziś czas na kolejny krok, a mianowicie:
- optymalizacja i stworzenie strony internetowej czy sklepu online,
- zasady skutecznego marketingu w mediach społecznościowych,
- siła strony przechwytującej,
- dlaczego warto budować listę adresową
- jak organizować branżowe webinary.
Wszystko jak zwykle w formie praktycznej (same konkrety), łatwej do przyswojenia wiedzy ukrytej wygodnym formie wideo, materiałów PDF i ćwiczeń do wykonania.
Do zobaczenia wewnątrz drugiego tygodnia marketingowego wyzwania
Michał Szafrański