Marketing w Internecie, który na ogół realizuje firma marketingowa jest dynamicznie rozwijającym się ostatnio sposobem promocji firmy, jej produktów lub usług. Internetowe kanały marketingowe obejmują m.in. pozycjonowanie, marketing szeptany, social media marketing, e-mail marketing i wiele innych.

Skuteczna firma marketingowa ?

Firmy marketingowe, proponują dziś opracowanie i wdrożenie kampanii marketingowej w Internecie. Przedsiębiorca może wymiernie ocenić opłacalność takiej formy reklamy i jej wpływ na poziom sprzedaży produktów, czy usług w formie analizy skuteczności kampanii.

firma marketingowa
Michał Szafrański PL – Usługi marketingowe

Niemal każdego dnia testowane są nowe sposoby promocji w sieci. Pojawiają się nowe narzędzia, wspierające marketing. Odpowiednie wykorzystanie tych narzędzi przez doświadczonych i wykwalifikowanych specjalistów daje efekt, w postaci zwiększenia skuteczności promocji wizerunku firmy. Profesjonalne i skuteczne pozycjonowanie przekłada się na zwiększenie ruchu na stronach firmowych. Ponadto, większy ruch to większa liczba potencjalnych klientów, większa liczba zapytań ofertowych, a w konsekwencji więcej zamówień dla firmy.

Dlaczego warto korzystać z usług marketingowych ?

Marketing w Internecie rozwija się naprawdę szybko. Postaram się wyjaśnić dlaczego warto korzystać z usług marketingowych, prowadzonych z wykorzystaniem Internetu.

Jeżeli Ty będziesz zadowolony z rezultatu moich działań, ja również będę zadowolony z wynagrodzenia. Uczciwe prawda ?

Niskie koszty

Marketing w Internecie jest relatywnie tani w porównaniu do tradycyjnych kanałów, takich jak TV, radio, plakaty, bilbordy, itp. Po pierwsze ekonomiczne bariery inwestycji są znacznie mniejsze niż w przypadku tradycyjnych kanałów. Po drugie, firma ma możliwość kontrolowania wydatków za kliknięcie, odwiedzenie strony, czy określoną pozycje w wyszukiwarce, zgodnie z założonym budżetem na ten cel.

Statystyki i efekty

Ważne jest to, że internetowy marketing można zmierzyć. Możesz śledzić efekty działam pozycjonera za pomocą wskaźników, takich jak google analytics. Znasz dokładną liczbę kliknięć, czas oglądania, miejsce zamieszkania odwiedzających Twoją witrynę, itp. I to wszystko niemal w czasie rzeczywistym. Dokładnie wiadomo, w które miejsca i w którym momencie „uderzyć”, mocniej z ofertą.

Szybkość

W biznesie liczy się czas. Internet znacznie przyspieszył wiele procesów, również jeżeli chodzi o marketing. Reklama internetowa może dotrzeć w jednej chwili do setek, a nawet tysięcy odbiorców. Ważny jest jednak odpowiedni dobór kanałów marketingowych i optymalizacja kampanii, tak aby przyniosła oczekiwany skutek. Bez wątpienia skuteczny marketer internetowy powinien zadbać zarówno o efektowność (wizerunek firmy), jak również efektywność (pozycjonowanie).

Firma marketingowa uderza prosto w klienta

Przy użyciu odpowiednich narzędzi można ukierunkować kampanię marketingową w Internecie na kobiety oraz mężczyzn. Dodatkowym kryterium podziału może być mieszkańcy danego województwa, wiek grupy docelowej, czy obywatelstwo. Dzięki temu reklama trafia do osób potencjalnie zainteresowanych daną branżą, czy produktem. Jednocześnie firma dociera do zainteresowanych, a nie do wszystkich, co oszczędza czas i pieniądze.

Osobiście wolałbym dotrzeć z propozycją do 10 właścicieli firm, którzy rozumieją jaką siłę ma Internet i są zainteresowani skutecznymi usługami marketingowymi, aniżeli 100 całkowicie przypadkowych osób.

Możliwość dywersyfikacji marketingu

Spoglądam na usługi marketingowe kompleksowo. Szeroki wybór praktycznych kanałów promocji realizowanych w ramach Profesjonalnej Strategii Marketingowej to klucz do mojego, skutecznego działania.

Firma marketingowa michalszafranski.pl Michał Szafrański prowadzi działalność gospodarczą. Nasz klient może wliczyć usługi marketingowe oraz księgowe (posiadamy Ubezpieczenie OC) w koszty działalności. To dodatkowy atut współpracy ze mną. Pozwól, że zaprezentuje Ci to, czym się zajmuje. Nie zajmie to więcej niż 4 minuty, a może będzie początkiem Naszej owocnej w sukcesy biznesowe współpracy.

Jeden kanał dystrybucji nie wyklucza drugiego. Jeśli reklamujesz się już w gazetach, czy na plakatach, reklama w Internecie dodatkowo spotęguje tylko kreowanie marki i popularyzację produktów, czy usług Twojej firmy. „Im więcej Ciebie, tym mniej” konkurencji.

Na rynku działa kilka skutecznych firma marketingowych. Pewnie się ze mną zgodzisz, że podczas wyboru firmy, która opracuje i wdroży kampanię promocyjną Twoich produktów, warto mieć jak największy wybór. Jednym z wyborów mogą okazać się usługi marketingowe w www.michalszafranski.pl. Zawsze można zapytać o możliwości współpracy.

Jak prowadzisz marketing w Internecie, w swojej firmie ? Samodzielnie czy korzystał z usług firmy marketingowej ?

michał szafrański

Udanego dnia
Michał Szafrański

Jeżeli spodobał Ci się artykuł, polub stronę na Facebooku i udostępnij info znajomym …

Autor 

Pasjonat Internetu i przedsiębiorczości. Pomagam firmom sprzedawać więcej w Internecie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *