Jeśli chcesz budować swoją pozycję w Internecie i myśleć o biznesie w sieci musisz rozpocząć budowę tzw. listy adresowej. Inaczej mówiąc listy kontaktów e-mail, zebranej w jednym miejscu. Do budowy listy adresowej idealnie nadaje się strona przechwytująca, zwana squeeze page, czy landing page.

Jak zrobić stronę przechwytującą ?

Każda strona przechwytująca składa się z kilku kluczowych elementów:

  • nagłówek (Bardzo ważny. Musi oddawać to co chcesz przekazać po zapisie na listę),
  • krótki opis / wypunktowanie korzyści / materiał video (wyjaśnij krótko co oferujesz, jakie korzyści będzie posiadał użytkownik po zapisie, po czym wezwij do akcji czyli zapisu na listę),

  • formularz zapisu (formularze zapisu są generowane poprzez serwisy – autorespondery najczęściej w postaci kodu html jeśli miałbyś jakiś kłopot z integracją proszę o kontakt),

  • link do polityki prywatności (każda profesjonalna strona powinna posiadać swoją własną politykę prywatności. Możesz śmiało skopiować treść polityki mojej strony, oczywiście zmieniając odpowiednie słowa moja polityka prywatności)

Głównym zadaniem strony przechwytującej jest gromadzenie adresów e-mail. Aby przekonać użytkownika do zapisania się na listę możesz ofiarować mu jakiś bonus, niespodziankę czy prezent. Fajnie dla relacji z nowym subskrybentem, gdy zostanie on po zapisie przekierowany na stronę z podziękowaniem, w której dziękujesz mu za zapisz i dajesz krótką instrukcję postępowania.

Testując kilkanaście układów odkryłem, że najbardziej skuteczne są te, dające użytkownikowi dwa wybory: albo zapis, albo opuszczenie strony (prosta strona przechwytująca z nagłówkiem i formularzem zapisu).

strona przechwytująca

Chodź dla Google takie strony posiadają zbyt mało treści, aby je wysoko indeksować. Jednak z punktu widzenia gromadzenia adresów e-mail są bardzo skuteczne. Baza adresów emailowych daje Ci możliwość umiejętnego kreowania relacji i stałego kontaktu z subskrybentem. Subskrybent to osoba, która zapiszę na na Twoją listę adresową.

polub

youtube facebook

Przykłady strony przechwytującej

Możesz zobaczyć strony przechwytujące moich projektów : Przykład. Możesz również wbudować możliwość dodawania e-maila w treść strony. Jeśli chcesz stworzyć swoją własną stronę przechwytującą mam dla Ciebie BONUS

Przykładowa strona przechwytująca (pliki) + instrukcja konfiguracji

Masz problemy z konfiguracją – Zapraszam do kontaktu:

kontakt@michalszafranski.pl .:. 730 775 333

Oczywiście, aby zainstalować stronę przechwytującą musisz posiadać własną domenę. O tym jak zarejestrować własną domenę internetową możesz zobaczyć w artykule „Jak zarejestrować domenę”. Pochwal się kolejną stroną w sieci.

Strona przechwytująca, a zarabianie na blogu

Jeżeli udało Ci się stworzyć swoją stronę przechwytującą oraz bloga to pewnie zastanawiasz się jak może on wpłynąć na sprzedaż w Twojej firmie. Opracowałem właśnie kurs wideo, w którym prezentuje moją historię zarabiania na blogu i nie tylko. Praktyczne poradniki skupione na motywacji, automatyzacji i zwiększaniu sprzedaży, możesz znaleźć na www.trenermarketingu.pl. Przekonaj się jak przyjemne może okazać się blogowanie i nie tylko.

michał szafrański

Udanego dnia
Michał Szafrański

Nadal nie wiesz, jak zrobić stronę przechwytującą ? Pisz, komentuj i jak możesz to polub …

Autor 

Pasjonat Internetu i przedsiębiorczości. Pomagam firmom sprzedawać więcej w Internecie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *