prowadzenie fanpage

Media społecznościowe odgrywają OGROMNĄ rolę w marketingu internetowym firm. Portale takie jak Facebook, czy YouTube to nieoceniona społeczność potencjalnych klientów. Pomyśl ile osób codziennie odwiedza te serwisy. Założenie i prowadzenie fanpage to pierwszy krok promocji w  Social Mediach. Pomogę Ci założyć, prowadzić oraz skutecznie wypromować się w mediach społecznościowych.

Wykonuje nie tylko profesjonalne strony firmowe czy pozycjonowanie, ale i aktywnie promuje firmy i marki w mediach społecznościowych. Prowadzenie FanPage wymaga systematyczności oraz kreatywności, aby zachować unikalność – tak cenioną przez Facebooka.

Założenie i prowadzenie Fanpage firmy

Efektywne prowadzenie Fanpage firmy wymaga optymalnej realizacji kilku zadań :

  • założenie Fanpage,
  • konfiguracja profilu pod kątem marketingowym,
  • tworzenie unikalnych wpisów, wirusowych filmików, zdjęć itp.,
  • aktywność w grupach tematycznych danej branży,
  • naturalne zdobywanie potencjalnych klientów (fanów),
  • relacja z fanami (klientami).

Aby firmowy Fanpage był skuteczny marketer powinien zwrócić uwagę na powyższe elementy. Dziś strona internetowa firmy to ważny, ale nie jedyny element marketingu w sieci. Obecność firmy w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube, itp.), to bezpośrednia promocja wśród potencjalnych klientów.

Marketing na Facebooku

Facebook staje się królem marketingu. Powód ? Pomyśl ile Twoich potencjalnych klientów ma konto na Facebook ? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „niemal wszyscy”, to już wiesz dlaczego jest on królem. Pomyśl ile czasu spędza w tym medium Twój potencjalny klient. W mojej ocenie również płatna reklama na tym portalu jest najbardziej optymalna. Dlatego budując kampanie marketingową warto część budżetu poświęcić na Facebooka. Z doświadczenia wiem, że odpowiednio opracowana kampania generuje często zaskakujące rezultaty finansowe – dlatego warto!

Fanpage oraz profile społecznościowe

Należy zwrócić uwagę na odpowiednią konfigurację i konstrukcję profilu społecznościowego już na etapie jego zakładania. Nie jestem zwolennikiem programów, które automatycznie dodają fanów do Fanpage. Zdecydowanie większe znaczenie mają aktywni użytkownicy Facebooku, aniżeli fikcyjne konta. Dlatego właśnie Nasza strategia prowadzenia i promocji Fanpage bazuje na naturalnym zdobywaniu potencjalnych, zainteresowanych ofertą klientów i „fanów” firmy.

Nie pytaj, czy musisz prowadzić Fanpage swojej firmy. Zapytaj, kiedy go założysz ?

Jeżeli nie wiesz jak założyć i prowadzić promocję swojej firmy w mediach społecznościowych zapraszam do kontaktu. Dokonam darmowej wyceny usługi prowadzenia firmowego Fanpage.

michał szafrański

Michał Szafrański

730 775 333

kontakt@michalszafranski.pl